Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeJesteś tak głupi że nawet nie zajarzyłeś że artykuł dotyczy modelu R, a nie wcześniejszego S w którym były problemy z rozcieńczaniem oleju. Jak to było? Że poziom inteligencji można sprawdzić prostym ćwiczeniem czytania z rozumieniem?
OdpowiedzZastanów się o czym piszesz. Autor tekstu napisał, że w modelu "S" występowały "pożeranie oleju", podczas gdy to jest naturalnie idiotyzm. Podobnie jak Twoja uwaga.
OdpowiedzS pożerał olej, dlatego w drugim roku produkcji zmieniono pierścienie. Jednocześnie dolewał paliwa do oleju - totalne zamieszanie. Naturalnie idiotyczne są Twoje nieudolne próby wybrnięcia z żenującego położenia...
OdpowiedzS nie pożerał oleju. S go wywalał do odmy czasem po dłuższej jeździe na wysokich obrotach. Dzięki temu, że ja u siebie miałem obniżone dawki paliwa w komputerze to także nie miałem problemu z rosnącym poziomem oleju. Zrobiłem tym modelem 50k w dwa lata i wiem dokładnie jak on działa, więc nawet nie próbuj podskoczyć.
OdpowiedzHahahahahaha, uwielbiam jak ktoś dojeżdża trola :D GZ
Odpowiedz